Zgłoś problem przez e-mail

E-mail to wygodny sposób zgłaszania problemów do działu wsparcia klienta. Prawidłowo wysłany e-mail jest rejestrowany w systemie pod indywidualnym numerem. Po wysłaniu zgłoszenia otrzymasz, w ciągu około piętnastu minut, zwrotny e-mail z numerem zgłoszenia; numer jest poprzedzony "#", np: # 1212121. Jeżeli nie otrzymasz numeru zgłoszenia (sprawdź równiez skrzynkę spam), to znaczy, że nie otrzymaliśmy Twojej wiadomości. Spróbuj wysłać wiadomość ponownie. E-mail z potwierdzeniem wygląda np. tak: ZOBACZ

Aby sprawy zgłaszane przez e-mail były szybko załatwiane, należy je kierować na odpowiedni adres. Zasada adresowania e-maili jest następujaca: <nazwa_programu>@krakfin.pl, np: pabs@krakfin.pl

Prawidłowe przykładowe adresy e-mail do zgłaszania spraw do działu pomocy obsługi systemów Krakfin:

  • PABS (arkusz organizacyjny i plan finansowy szkół) - pabs@krakfin.pl
  • OSON (uczniowie, kontrola obowiązków, elektroniczny sekretariat) - oson@krakfin.pl
  • ODPN (dotowanie placówek niepublicznych) - odpn@krakfin.pl
  • PLEK (elektroniczny plan lekcji) - plek@krakfin.pl
  • LBPP (budżet samorządów) - lbpp@krakfin.pl
  • WPFS (wieloletnia prognoza finansowa) - wpfs@krakfin.pl
  • ZPIP (zarządzanie projektami i przedsięwzięciami) - zpip@krakfin.pl
  • RADO (raportowanie i analiza danych oświatowych) - rado@krakfin.pl
  • NABO (elektroniczna rekrutacja do przedszkoli i szkół) - nabo@krakfin.pl
  • ROKO (awans zawodowy nauczycieli, ruch kadrowy, dokształcanie nauczycieli) - roko@krakfin.pl
  • ODPR (dotacja podręcznikowa) - odpr@krakfin.pl
  • POSW (portal oświatowy) - portal@krakfin.pl
  • ANKA (system elektronicznych ankiet) - anka@krakfin.pl
  • POMIAR (pomiar dydaktyczny i system oceny pracy szkół) - pomiar@krakfin.pl
  • PLATFORMA (zintegrowany system zarządzania aplikacjami Krakfin) - platforma@krakfin.pl

 Prosimy nie wysyłać zgłoszeń na adres ogólny krakfin@krakfin.pl