Pomoc w obsłudze systemów

Udzielanie pomocy w zakresie obsługi systemów odbywa się na wiele sposobów, zależnych od preferencji użytkownika oraz od tego jakiej kwestii dotyczy problem.
 
Pomoc udzielana jest poprzez:
 
  • dokumenty pomocy - dostępne po zalogowaniu się do aplikacji w prawym górnym rogu pod linkiem "Pomoc"
  • filmy instruktażowe - dostępne po zalogowaniu się do aplikacji w prawym górnym rogu pod linkiem "Pomoc"
  • zgłoszenia e-mail na adres dostępny po zalogowaniu sie do aplikacji w prawym górnym rogu pod linkiem "Pomoc"
  • komunikator internetowy Skype (współdzielenie ekranów)
  • zgłoszenia telefoniczne - konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00, pod numerem telefonu (12) 637 75 15; po uzyskaniu połączenia prosimy wybrać numer wewnętrzny 1, a następnie numer wewnętrzny podany przez lektora, odpowiadający aplikacji dla której chcą Państwo uzyskać pomoc