Pomoc

W trosce o jakość obsługi, został stworzony dział wsparcia użytkownika (Helpdesk), mający na celu rozwiązywanie problemów technicznych naszych Klientów.
 
Dzięki aplikacjom działającym w trybie on-line (przez przeglądarkę internetową), możliwość uzyskania porady jest niemal natychmiastowa, gdyż klient (użytkownik) oraz pracownik Helpdesk (działu wsparcia użytkownika) mogą oglądać te same dane w tym samym czasie. Przez takie podejście, czas wyjaśniania zgłaszanych kwestii ogranicza się do minimum.
Poniższa tabela zawiera adresy e-mail działu wspracia użytkownika oraz numery wewnętrzne, które należy wybrać po wykonaniu telefonu do centrali - 12 637 75 15. Po połączeniu z centralą proszę wybrac numer 1, a  następnie po zapowiedzi numer wewnętrzny aplikacji. Np ODPN 1>3 oznacza konieczność wybrania nr 1 i następnie nr 3.
 
SystemNr wew.Adres e-mail
PABS (arkusz organizacyjny i plan finansowy) 1>1 pabs@krakfin.pl
OSON (uczniowie, kontrola obowiązków, elektroniczny sekretariat) 1>2 oson@krakfin.pl
ODPN (dotowanie placówek niepublicznych) 1>3 odpn@krakfin.pl
PLEK (elektroniczny plan lekcji) 1>4 plek@krakfin.pl
LBPP (budżet samorządów) 1>5 lbpp@krakfin.pl
WPFS (wieloletnia prognoza finansowa) 1>6 wpfs@krakfin.pl
ZPIP (zarządzanie projektami i przedsięwzięciami) 1>7 zpip@krakfin.pl
RADO (raportowanie i analiza danych oświatowych) 1>8 rado@krakfin.pl
NABO (elektroniczna rekrutacja do przedszkoli i szkół) 1>9 nabo@krakfin.pl
ROKO (awans zawodowy nauczycieli, ruch kadrowy, dokształcanie nauczycieli) 1>10 roko@krakfin.pl
ODPR (dotacja podręcznikowa) 1>11 odpr@krakfin.pl
POSW (portal oświatowy) 1>12 portal@krakfin.pl
ANKA (system elektronicznych ankiet) 1>13 anka@krakfin.pl
Pomiar dydaktyczny i system oceny pracy szkół 1>14 pomiar@krakfin.pl
Platforma (zintegrowany system zarządzania aplikacjami Krakfin) 1>0 platforma@krakfin.pl